Przedsiębiorstwa działające na skalę międzynarodową starają się przygotować sposoby postępowania na wypadek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności. Firma bmw przygotowała znaczną ilość takich schematów. Umożliwiają one szybkie reagowanie na problemy zgłaszane przez odbiorców samochodów. Jednym z pierwszych opracowanych schematów działania było opracowanie zasad, na jakich prowadzona jest akcja serwisowa. Bmw zakłada, iż w każdym z krajów obowiązywać będą pewne wspólne zasady. Dotyczą one jak najszybszego przekazywania informacji oraz odpowiadania na wszelkie pytania klientów. Pomiędzy poszczególnymi rynkami istnieją jedynie różnice wynikające z odmienności kulturowych. W każdym przypadku akcja serwisowa bmw ma być prowadzona w sposób zapewniający maksymalną wygodę dla klientów. Wykonanie napraw serwisowych traktowane jest, jako kolejna okazja dla tworzenia pozytywnego wizerunku całego koncernu.

Poznaj wyjątkowy samochód Range Rover Sport
Wyjątkowym modelem samochodu, produkowanym przez brytyjską firmę Land Rover, który zaliczany jest do kategorii aut sportowo-użytkowych, jest Range Rover Sport. Wspomniany model pojazdu produkowany jest przez brytyjski koncern samochodowy od 2005 roku, jednak od 2013 roku na rynku motoryzacyjnym dostępny jest w dr...